ویدیو تیزر کانون آباد

تیزر، موشن و استودیو

امروزه محتوای ویدیویی چه خوب یا بد، هر چه باشد، ترجیح افراد برای نخواندن متن و یا مطالب با مفاهیم سخت است. افراد به دنبال آسودگی و سرعت در درک مطلب هستند. ویدیو حرف های پیچیده را با نشان دادن تصاویر متحرک مفهوم میکند. آژانس تبلیغاتی آباد با درک اهمیت ویدیوها خدمات ویدیویی را ارائه میکند.

یکی دیگر از جذابیت های بصری و راه های جذب مخاطب تیزر و موشن است. وقتی نتوانیم حرف هایمان را با کلمات و تصاویر بیان کنیم از ویدیوها مثل تیزر، موشن گرافی و انیمیشن استفاده میکنیم. در واقع امروزه افراد وقت زیادی صرف خواندن مطالب نمیکنند و ویدیو کوتاه و جذاب را ترجیح میدهند. با این حال گاهی ممکن است ویدیوهای رئال نیز جذابیت خود را از دست داده و انیمیشن به کار بیاید.

ویدیوهای رئال محدودیت دارند، اما در موشن گرافی میتوان دقیقا المان ها و دوراندیشی تان را وارد کرده و نتیجه بهتری کسب کرد.

امروزه در اینستاگرام با سیلی از موشن گرافی های جذاب روبرو می شوید که روزانه کاربران زیادی آن را لایک کرده و برای هم به اشتراک میگذارند. از این رو شرکت های زیادی اقدام به ساخت تیزر و موشن کرده اند، اما انتخاب یک شرکت معتبر دغدغه ی افراد زیادی است.

دپارتمان ویدئو مارکتینگ

اهمیت ویدئو مارکتینگ

از گذشته تا کنون ویدئوها جزو ابزارهای تبلیغاتی به حساب می آید و امروزه جزو شاخه های اصلی بازاریابی محسوب میشوند. طبق آمارها کاربران به محتواهای ویدئویی ۵۰ درصد بیشتر از محتواهای دیگر علاقه نشان میدهند و با آن تعامل میکنند. حتی اگر در یک ایمیل عنوان ویدیو قرار دهید، نرخ باز شدن آن را تا ۱۹ درصد افزایش خواهید داد. همچنین ۹۰ درصد مشتریان اعلام کردند که ویدئو بیشتر عامل تحریک باز کردن یک محتوا است.

انواع ویدئوهای تبلیغاتی

شاید با خودتان فکر کنید که ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای فقط مختص کسب و کارهای بزرگ است. برای همین خیلی وقت ها از ساخت ویدئو برای معرفی برندتان منصرف شدید، اما واقعیت این است که با هزینه ی کمتر هم میتوان ویدئوهای خلاقانه ساخت، اما قبل از هر چیز باید با انواع ویدئوهای تبلیغاتی آشنا شد تا بتوان انتخاب بهتری انجام داد.

مزایای ویدئو مارکتینگ

برای داشتن یک تبلیغات مؤثر باید اصل جلب توجه و جذاب بودن رعایت شود. استفاده از تیزر و ویدئوهای خلاق میتواند در جلب توجه افراد خیلی مؤثر باشد. در ادامه درباره مزیت های یک ویدئوی خلاق در تبلیغات اطلاعات کسب می کنیم:

خدمات موشن و تیزر در آژانس آباد

آژانس تبلیغاتی آباد با جذب موشن کاران و افراد متخصص در حوزه تولید محتوا ویدیویی خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه کرده، از جمله:

آژانس تبلیغاتی آباد با ارائه خدمات تیزر و موشن به صورت نقدی و اقساطی توسط کارگردان حرفه ای به کسب و کارتان کمک خواهد کرد تا تبلیغاتی جذاب ارائه دهید. در این راستا با مراجعه به بخش زیر فرم را تکمیل کرده و منتظر تماس از سوی کارشناس مربوطه باشید.

ویدئوی توضیحی

تیزر تبلیغاتی چیست؟

بازاریابی ویدیویی یکی دیگر از انواع بازاریابی است که امروزه به دلیل استفاده فراوان افراد مختلف از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تمایل بیشتر افراد به تماشای ویدیو ها، می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. تیزر تبلیغاتی نیز یکی از انواع جذاب و پر طرفدار بازاریابی ویدیویی محسوب شده و باید به گونه ای ساخته شود که حس کنجکاوی مخاطب را به برند مورد نظر معطوف کند.

همه ی ما در روز تایمی را صرف تماشای ویدیوهای مختلفی در شبکه های مجازی میکنیم و گاهی اوقات ناخودآگاه زمان زیادی را صرف این موضوع میکنیم که تمایل افراد به مشاهده ی ویدیو نسبت به محتواهای عکسی و متنی را نشان میدهد. یک ویدیو چالشی یا خلاقانه که بتواند ذهن مخاطبان را درگیر خودش کند و بازدید زیادی داشته باشد، میتواند یکی از مقرون به صرفه ترین راه های تبلیغاتی برای کسب و کار ها باشد که بسیاری از افراد را درگیر خودش کند.

دلیل استفاده از تیزر های تبلیغاتی برای کسب و کارها

استفاده از تیزرهای تبلیغاتی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در زیر به بررسی مهم ترین آنها میپردازیم:

  1. تیزرهای تبلیغاتی به دلیل ارتباط بصری افراد با آن تاثیر بسیار زیادی در ذهن افراد داشته و می تواند آنها را مشتاق به خرید محصول یا کالای مورد نظر کنند و باعث افزایش فروش میشود.
  2. تیزر های تبلیغاتی باعث جلب اعتماد مردم شده و ممکن است پس از مشاده ی ویدیوی تبیلغاتی شما تصمیم قطعی برای خرید خود را بگیرند چون توسط ویدیو با آن ارتباط برقرا کرده و در ذهنشان توانسته اند به آشنایی خوبی با محصول برسند.
  3. اگر شما ویدیوی تبلیغاتی خود را در سایت خود بارگذاری کنید، افراد زمانی را صرف دیدن ویدیوی شما میکنند و به دلیل زمانی که در سایت شما توسط مخاطب صرف میشود، سایت شما مورد توجه گوگل قرار گرفته و به افراد بیشتری نمایش داده میشود.
  4. افراد مختلف زمان های زیادی را به منظور سرگرم شدن به جستجو در گوشی های خودشان صرف میکنند و در همین راستا به مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی میپردازند و به همین منظور تیزر های تبلیغاتی میتواند با جذب کاربران تلفن همراه را به دنبال داشته باشد.
  5. تیزر تبلیغاتی ابزاری است که در زمان کوتاه اطلاعات بسیار زیادی را در ذهن مخاطبان ماندگار میکند و تاثیر گذاری بالایی دارد.
  6. اگر تیزر های تبلیغاتی جذاب باشند، کاربران به صورت ناخودآگاه با اشتراک گذاری آنها به هر چه بیشتر دیده شدن آن کمک خواهند کرد.

انواع تیزر های تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر موشن گرافیک
  • تیزر تلفیقی
  • تیزر استاپ موشن

تیزر تبلیغاتی رئال به تیزری گفته میشود که بر اساس یک سناریو از قبل آماده شده و در محیطی واقعی مانند خانه، آپارتمان و خیابان و … تصویربرداری و تدوین میشود که در      آن بر اساس سناریو می توان از بازیگر هم استفاده کرد. تیزر های تبلیغاتی رئال علاوه بر موارد ذکر شده میتواند از خط تولید کارخانجات و تجهیزات آنها هم باشد و برای هر چه  عظیم نشان دادن آنها از تصاویر هوایی هم استفاده کرد.

تیزر های موشن گرافیک که فرد طراح با کمک نرم افزارهایی مانند افتر افکت به متحرک سازی المانهایی که توسط فوتوشاپ طراحی و ساخته شده میپردازد که همه ی سکانس ها     و پلان ها بایستی بر اساس سناریو آماده شود و از یک نریشن برای متن استفاده میشود.
یکی دیگر از انواع تیزرهای تبلیغاتی استاپ موشن ها هستند که به وسیله ی آنها میتوان تصاویر جذابی را خلق کرد. استاپ موشن ها از در کنار هم قرار دادن تعداد بسیار زیادی عکس که از یک فرآیند گرفته میشود، تشکیل شده است که بایستی از هر فریم حرکت اشیا داخل کادر، عکاسی کرده و در نرم افزار پریمیر در کنار یکدیگر قرار داده و یک استاپ موشن جذاب خلق کرد.

در ساخت تیزر های تلفیقی علاوه بر استفاده از تصاویر رئال، میتوان از تصاویر طراحی شده کامپیوتری و یا همان جلوه های ویژه استفاده کرد تا تیزری جذاب و حرفه ای بسازیم و  بایدبدانید قیمت این تیزر ها بالاست و زمان بیشتری هم برای تولید آن صرف میشود.

مراحل اصلی تولید  تیزرهای تبلیغاتی

مراحل تولید تیزر های تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است که در زیر به بررسی هر یک از آنها میپردازیم:

  1. پیش تولید

در این مرحله به جمع آوری اطلاعات لازم و بررسی لوکیشن و شنیدن صحبتهای کارفرما پرداخته میشود تا کاملا نسبت به نیازمندی های او اشراف کامل پیدا شود که در زیر به برخی  از این فعالیتها اشاره میشود:

  • گفتگو با کارفرما و دریافت اطلاعات کامل در مورد نوع و لحن و اطلاعاتی که در زیر باید به نمایش گذاشته شود
  • آشنایی با محصول و خدمات مورد نظر
  • بازدید از لوکیشن و یا انتخاب لوکیشن مورد نظر برای ضبط
  • جمع آوری و دسته بندی اطلاعات توسط تیم سازنده ی تیزر با صحبت با مدیرعامل و کارشناسان مربوطه
  • تدوین سناریو پیشنهادی تیم سازنده و تایید توسط کارفرما
  • برنامه ریزی دقیق از قبل به منظور تولید حرفه ای و قوی
  1. تولید تیزر

در این مرحله با توجه به برنامه ریزی های قبل و سناریو تدوین شده به ضبط پلان های مورد نظر پرداخته میشود و بهتر است در مرحله ی پیش تولید یک چک لیست تهیه شده باشد تا بتوان مرحله ی تولید تیزر را به نحو احسنت انجام پذیرد.

  1. پس تولید
    در این مرحله نوبت به تدوین کار می رسد و اگر ایراداتی در زمان تصویربرداری باشد در این مرحله میتوان آنها را اصلاح کرد ، هر چند بهتر است در مرحله ی پیش تولید و  تولید کار اینقدر خوب انجام شود که نیازی به اصلاح در پس تولید نباشد.

مهمترین نکات در تیزر های تبلیغاتی

در تولید تیزرهای تبلیغاتی همواره نکاتی را باید مد نظر داشته باشید تا بتوانید تیزر تبلیغاتی تاثیرگذاری را تولید کنید و در زیر به برخی از این موارد اشاره میکنیم:

  • تیزری پر مفهوم و با نگاهی جدید بسازید تا ذهن افراد را به چالش بکشید.
  • بعد های زیبایی سمعی و بصری ایجاد کنید.
  • سرعت تولید تیزر را کنترل کنید تا پروسه تولید فرسایشی نشود.
  • تمامی نیاز های مخاطب را در تیز تبلیغاتی بیان کنید.
  • جامعه هدف مورد نیاز تیزر خودتان را بررسی کنید تا تیزر خود را در بسترهای مناسب همین افراد به نمایش بگذارید.