سازه های تبلیغاتی

سازه های تبلیغاتی

وقتی استراتژی رسانه های محیطی خود را تعیین کردید، حال نوبت اجرایی شدن آن است. دغدغه ی افراد برای نصب بیلبورد در سطح شهر یکی از موارد در سازه های تبلیغاتی است. 

از رو شرکت تبلیغاتی آباد، نصب بیلبوردها و سازه های تبلیغاتی شما را انجام خواهد داد و در این زمینه خدماتی ارائه می کند.

مقدمه ای بر سازه های تبلیغاتی 

سازه های تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغات محیطی می‌باشند. این روش برای کسب و کار و برند ها می‌تواند اهرم بسیارقوی برای جذب مخاطب و ایجاد اعتبار باشند.
هزینه این سبک از تبلیغات با توجه به جایگاه آن ها و اندازه آن ها متفاوت است.

انواع سازه های تبلیغاتی 

سازه های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:لایت باکس ها، بنرها، استرابوردها و بیبلوردها که هر کدام از این موارد روش کاری خاص خود و هزینه های متفاوتی دارند.

با توجه به بودجه مد نظر کسب و کار شما می‌توانید هر کدام از موارد را انتخاب کنید و حتی می‎‌توایند به صورت ترکیبی از این موارد استفاده کنید تا جایگاه کسب و کار و برند خود را تثبیت کنید.

روش های استفاده از سازه های تبلیغاتی 

ساخت سازه های تبلیغاتی اولین روش صاحبان کسب و کار سنتی برای تبلیغات گسترده است. این سازه ها به دو شکل داخل شهری و برون شهری وجود دارند.

 تبلیغات های درون شهری تصاویر کمتر و متن های بیشتری دارد و نمونه برون شهری آن دقیقا برعکس، یعنی تصاویر بزرگ با متن شعاری کوتاه است.

یک بیلبورد مناسب با یک متن گیرا و تصویر جذب کننده، قطعا فروش خوبی را رقم می زند. 

هیچ یک از اقتصاد دانان نظری درباره حذف روش های قدیمی نداده و پیشنهادها همه برای بروزرسانی آن بوده است. و شما با مشاوره خوب می‌توانید از این روش ها تبلغاتی به نفع خود نهایت استفاده را ببرید و برند خود را در ذهن مخاطب خود تثبیت کنید.

 بنابراین استفاده از این روش هنوز هم یک پیشنهاد عالی روی میز ایده پردازی است.

به صرفه ترین مدل استفاده از این سبک تبلیغاتی لایت باکس های دروون شهری برای کسب و کار های کوچک است و برای کسب های کمی بزرگ تر استفاده از استرابورد ها و برای برند های قوی استفاده از بیلبورد ها و غرشه های پل می‌تواند گزینه ی مناسبی باشد 

گران ترین نوع تبلیغات در این روش استفاده از بیلبورد های خارج شهری و عرشه های پل درون شهری است اگر از این سبک تبلیغاتی بدون فکر و بدون مشاوره خوب استفاده شود باعث خسارت های مالی زیادی خواهد شد.

کانون تبلیغاتی آباد با تجربه ۱۵ سال در زمینه تبلیغات به شما و کسب و کارتان کمک می‌کند تا بتوانید بهترین مدل و به صرفه ترین نوع تبلیغات و سازه های تبلغاتی را انتخاب کنید تا با کمترین هزینه بالا ترین بازدهی را برای شما به ارمغان بیاورد.

شما برای ارتباط گیری با تیم آباد می‌توانید به راحتی ار سربرگ تماس با ما اقدام کنید. هم می‌توانید از شماره های مشخص شده استفاده کنید و می‌توانید فرم موجود در آن قسمت را پر کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما ارتباط می‌گیرند و شمارا برای حل مشکلاتتان راهنمایی می‌کنند.

برای کسب و کار خود به ما اعتماد کنید مخصوصا در حوزه تبلیغات می‌توانید بهتذین نتیجه هارا با آباد رقم بزنید مثل تمامی برند های مطرحی که با در این زمینه کار کردند و همگی آنها راضی بودند.

تبلیغات آباد

آژانس تبلیغاتی آباد با کمک متخصصین حرفه ای، خدماتی در حوزه سازه های تبلیغاتی ارائه کرده است:

تبلیغات آباد

ما را در اینستاگرام دنبال کنید: