چاپ افست و دیجیتال

چاپ افست و دیجیتال

چاپ افست و دیجتیال یکی از نیاز های مهم برای شروع یک کسب و کار که باعث دیده شدن تبلیغات آن کسب و کار می‌شود.

 این موضوع در بحث کیفیت بنر های تبلیغاتی و تبلیغات محیطی آنقدر اهمیت دارد که برای شروع تبلیغات یک کسب و کار باید از قبل برای این کار برنامه ریزی کرد تا بازدهی تبلیغات به خوبی اتفاق بیوفتد.

شرکت تبلیغاتی آباد با بهره گیری از متخصصین کارآمد در زمینه طراحی، چاپ افست و دیجیتال با ارائه خدمات کامل باعث رشد کسب و کار شما می‌شود.

نمای بنر تبلیغاتی یا طرح تبلیغات محیطی شما به شدت در دیده شدن توسط مخاطب هدف تاثیر دارد.حالا اگر تبلیغات شما طرح گرافیکی قوی داشته باشد اما از لحاظ کیفیت چاپ دیجتیال ضعیف باشد تمام هزینه های شما برای تبلیغات از بین خواهد رفت.مخاطب های امروزه به دیدن محتوا های تبلیغاتی با کیفیت عادت کرده اند پس بحث کیفیت چاپ افست و دیجیتال اهمیت بسیار بالایی دارد.

برای خیلی از مشتریان شاید تفاوت چاپ افست و دیجیتال زیاد ملموس نباشد در مقاله یک توضیح نسبتا کوتاه درباره این موضوع خواهیم داد و در آینده در یک مقاله کامل و مفصل به این موضوع می ‌پردازیم.

چاپ افست: 

یکی ار رایج ترین روش های چاپ در تیراژ باالاست که بیشتر برای چاپ روزنامه ها، اگهی نامه در تعداد بالا، کتاب ها و تبلیغات های بسته بندی در تیراژ بالا توسط چاپ افست انجام می‌شود.
چاپ افست یکی از بالا ترین کیفیت های چاپ را دارد که به نام چاپ لیتوگرافی هم شناخته می‌شود. در این نوع چاپ از غلتک های cmky برای چاپ روی صفحات استفاده می‌شود.

چاپ دیجیتال:

نوع دیگری از چاپ که بسیار مرسوم است چاپ دیجیتال است.در چاپ دیجیتال سختی و تیراز چاپ افست را نداریم و جوهر به صورت مستقیم به سطح متنقل می‌شود و دتشگاه های چاپ خونگی یا دستگاه های کپی اداره جات همگی از این نوع چاپ استفاده می‌کنند.

حال برای اینکه بتوایند به مرحله چاپ برسید قبل از آن باید طرح های بنر های تبلیغاتی کسب و کار شما به بهترین شکل و با جدید ترین روش ها طراحی شده باشد که در کنار یک چاپ با کیفیت مخاطب را به سمت کسب و کار شما هدایت کند.

کانون تبلیغاتی آباد با بهرگیری از نیرو متخصص هم در زمینه طراحی های تبلیغاتی و هم در زمینه چاپ افست و دیجیتال به کسب و کار شما کمک می‌کند تا مسیر رشد  آسان تری را در پیش بگیرید خیلی سریع تر دیده شوید.

 طراحی و چاپ کارت ویزیت، بسته بندی، اوراق اداری، هدایای تبلیغاتی،تبلیغات محیطی و موارد دیگر فقط بخشی از فعالیت های کانون تبلیغاتی آباد برای کسب و کار شماست.

کانون تبلیغاتی آباد تمام نیاز های کسب و کار شمارا در زمینه طراحی و چاپ پوشش می‌دهد و شما می۲توانید تمامی نمونه های انجام شده را در سر برگ دپارتمان ها در بخش های متفاوت مشاهده کنید تا بتوانید خیلی راحتر به آباد اعتماد کنید.

در نظر داشته باشید که قسمت طراحی و چاپ برای یک کسب و کار همیشه بخش مهم و حیاتی بوده و اگر این بخش به درستی ایجاد نشود باعث ایجاد مشکل در حوزه تبلیغات کسب و کار شما خواهد شد.

برای مثال بخش طراحی لوگو و هویت بصری یکی از مهم ترین بخش های زیر بنایی ساخت یک کسب و کار است که باید تماما بر اساس حوزه ی کاری شما رنگ سازمانی و هدف کسب و کار شما ساخته و پرداخته شود و این موضوع برای شما اهمیت بسیاری دارد.